Se Paradise Hotel 2015 Online


Paradise Hotel 2015

11 nye paradisoer klar til udskejelser for snurrende kameraer
MEXICO (Ekstra Bladet): Fem piger og seks fyre er blandt tusindvis af ansøgere blevet nøje udvalgt til at udgøre startcastet på 'Paradise Hotel' 2015.
Mandag i denne uge startede optagelserne til TV3's realityshow, og i år vil kun godt 20 deltagere tjekke ind på luksushotellet på den mexicanske Stillehavskyst. I den 11. udgave af realityshowet bliver der nemlig barberet kraftigt ned i programmer og deltagere, da TV3 har valgt kun at optage 40 dage, som bliver sendt over 10 uger i det nye år. https://www.youtube.com/watch?v=142Fzs5tvu8 TV3 håber i år at have fundet en række festlige deltagere, som har mod og lyst til at feste og smede rænker for rullende kameraer. Her er de 11 deltagere, der kæmper om titlen som 'Paradise'-vinder og potentiel halvmillionær.

Du kan se alle afsnit Af Paradise Hotel 2014 - Gratis På TV3 play. Den nye sæson af Paradise Hotel 2015 bliver vist til foråret 2015. God Fornøjelse!


Henrik faldt med det samme for Amandas smukke ydre, og det er han ikke ene om. For dem mørkhårede skønhed er efter sin deltagelse i ‘Paradise Hotel’ nemlig blevet tilbudt at være model for tøjbutikken MissMartins.

Og selv Amanda nu står model for tøjbutikken, ser hun sig ikke selv som model.

- Jeg har ikke på den måde stået model før, så det er super sjovt at prøve det. Men jeg ser mig ikke selv som en model, og jeg har ikke planer om at gøre karriere inden for modelverdenen, siger hun.

Øget salg

Og det ser ud til at have været det helt rigtige valg at bruge Amanda som blikfang.

- De er meget tilfredse med mig, og salget er øget, siden jeg begyndte at stå model. Samtidig synes kunderne, at det er super fedt, at det er mig, der reklamerer for tøjet, fortæller Amanda, der snart flytter sammen med Henrik i indre by i København.

- Til august har vi fået en lækker lejlighed i indre by, så det glæder vi os til. Jeg har også søgt ind som designteknolog på KEA i København, hvor jeg har været oppe til en optagelsesprøve. Jeg får svar på, om jeg er kommet ind i slutningen af juli, så det krydser jeg fingrer for, slutter Amanda af. Husk at du kan se alle afsnit af Paradise Hotel 2014 online på Tv3.
























05.23Google Blogspot